Balaton Sound: 88 ezer látogató és nyereség
Az econet.
Az econet.hu a Budapesti Értéktőzsde hivatalos honlapján jelezte, hogy a kizárólagos tulajdonában álló EST Media Group 26 százalékos érdekeltségében lévő Sziget Kulturális Menedzser Iroda által 2010. július 8. és 11. között megrendezett zamárdi Heineken Balaton Sound fesztiválon az előző évinél néhány százalékkal kevesebb, mintegy 88 000 látogató vett részt. A rendezvényt követő első számítások szerint a fesztivál nagyságrendileg a tavalyihoz hasonló pozitív eredménnyel zárt. A lakossági fogyasztás visszaesésének elhúzódása és a korábbi éveknél szűkebbre szabott céges szponzorációs büdzsék fényében az econet.hu szerint a 2010-ben 4. alkalommal megrendezett Heineken Balaton Sound sikeres volt.
A vállalat tájékoztatása szerint a Heineken Balaton Sound idei teljesítménye – a 2009. évi kihagyás után – újra alapja lesz a Sziget Kft. felvásárlására irányuló tranzakciót szabályozó szerződések szerinti vételárszámításnak. A szerződések értelmében a Sziget Kft-nek idén 500 millió forintot meghaladó EBITDA-t kell ahhoz termelnie, hogy az eladók a 2010-re vonatkozó lehetséges legmagasabb vételárhoz juthassanak.