BMW-láz Kínában: Jól kezdődött 2010
Az esztendő első három hónapjában világszerte 141,7 ezer BMW-t értékesítettek, ami 12,1 százalékkal több az egy...
Az esztendő első három hónapjában világszerte 141,7 ezer BMW-t értékesítettek, ami 12,1 százalékkal több az egy esztendővel korábbinál. A növekedés motorja Kína volt, ahol 106 százalékkal ugrott meg az eladás, s összesen 24,2 ezer autót értékesítettek.
A vállalat vezetése ismét megerősítette, hogy további növekedést vár az év hátralévő részében. Tavaly a BMW tavaly a két legnagyobb piacán komoly visszaesést könyvelt el: a németországi értékesítés 9,4 százalékkal, az egyesült államokbeli 20 százalékkal csökkent, a cég azonban már a gyorsjelentéssel egy időben jelezte, hogy jövőre ezeken a piacokon is növekedést vár. Az Egyesült államokban márciusban már több gépkocsin adtak túl, mint 2009 azonos hónapjában. Az előző üzleti évben egyébként az autógyártó 50,7 milliárd eurós árbevételt könyvelhetett el, ami jobb volt ugyan a várakozásoknál, de majd 5 százalékkal alacsonyabb a 2008-asnál.