Negyedére esett a reklámóriás eredménye
A JCDecaux 2009-et 24,5 millió eurós adózott eredménnyel zárta; a Bloomberg elemzői 30,6 millió euróra számítottak a...
A JCDecaux 2009-et 24,5 millió eurós adózott eredménnyel zárta; a Bloomberg elemzői 30,6 millió euróra számítottak a 2008-as 108,1 millió euró után.
Az árbevétel – mint arról a társaság már januárban beszámolt – 11,5 százalékkal, 1,9 milliárd euróra csökkent.
A JCDecaux részvényárfolyama, amely az év eleje óta a 15 százalékkal erősödött, az eredmények közzététele után 0,8 százalékkal csökkent; a JCDecaux piaci értéke így 4,34 milliárd euró.
Története legnagyobb reklámpiaci visszaesésével szembesülve a JCDecaux költségcsökkentő intézkedésekkel próbálta mérsékelni a válság negatív hatását – emelte ki Jean-Francipois Decaux társelnök, aki fivérével, Jean-Charles-lal közösen irányítja az apjuk által (45 éve) alapított vállalatot.