Hyundai like Sunday - Minden nap vasárnap
A társaság a második negyedévet 811,9 milliárd vonos (650 millió...
A társaság a második negyedévet 811,9 milliárd vonos (650 millió dollár) adózott eredménnyel zárta, ez 48 százalékkal meghaladja az egy évvel korábbit. A Bloomberg által megkérdezett elemzők 431 millió vonra számítanak.
A leányvállalatok hozzájárulása nélkül számított árbevétel éves szinten 11 százalékkal, 8080 milliárd vonra csökkent.
Az első félévben a Hyundai globális piaci részesedése – a vállalat történetében először – öt százalék fölé emelkedett. A társaság az USA-ban és Európában is több autót adott el, mint egy évvel korábban, Kínában pedig 56 százalékkal nőtt az értékesítés.
A Hyundai az előző évhez képest 39 százalékkal többet, 2,6 millió vont költött a második negyedévben marketingre – autónként.
Ha valaki a cikk címének eredetére kíváncsi: