Viasat Hungary: itt vannak a második negyedéves eredmények
Egy évvel korábban a legalsó sorban 1,57 milliárd korona szerepelt, ebből az...
Egy évvel korábban a legalsó sorban 1,57 milliárd korona szerepelt, ebből az összegből 1,16 milliárd koronát az azóta eladott DTV Group hozott.
Az árbevétel a második negyedévben 8 százalékkal, 3,584 milliárd koronára nőtt.
Magyarországi eredmények
A Modern Times elszámolásában a magyarországi érdekeltség az „egyéb feltörekvő piacok” besorolás alatt, a szlovén TV3-mal és ghánai Viasat1-gyel együtt szerepel. A hármas a második negyedévet az egy évvel korábbi 76 millió korona után 67 millió koronás árbevételt ért el. (Az első félévi forgalom 120 millió korona volt, 4 millió koronával kevesebb, mint egy évvel korábban.)
A három egység a második negyedévet 14 millió koronás, az első félévet pedig 65 millió koronás üzemi veszteséggel zárta - az egy évvel korábbi 3, illetve 22 millió koronás mínusz után.
A Viasat Hungary árbevétele a második negyedévben éves szinten 11 százalékkal, az első félévben 4 százalékkal csökkent. Abszolút számokat a gyorsjelentés nem közölt; a tavalyi beszámoló szerint a magyarországi egység 2008 második negyedévében az egy évvel korábbit 24 százalékkal meghaladó, 61 millió koronás árbevételt ért el. (2008 első negyedéve - döntően TV6 márciusi indításának költségei miatt - lényegében nullszaldós volt, a második negyedévben a cég 18 millió koronás üzemi eredményt ért el.)