A kkv-döntéshozók kedvencei: RTL Klub, Sláger Rádió, HVG, Google
A Sláger Rádió megbízásából a Szonda Ipsos - a KSH adataira támaszkodva, 500 fős mintán - feltérképezte a kkv-k döntéshozóinak médiahasználati szokásait.
A tanulmányhoz lekérdezett minta kiszűri a kényszervállalkozókat és reprezentatív a magyar kis-és középvállalkozásokra gazdálkodási forma, tevékenységi kör, településtípus valamint megyék szerint - írja az Ecoline.
A kutatás egyik legfontosabb tanulsága: a kkv-döntéshozók életében a különböző médiatípusok más szerepet játszanak, mint az „átlagemberek” életében. Kiderült, hogy az eltérő munka-szabadidő arányból és az eltérő motivációkból adódóan választásaik mögött rádió és televízió esetében sokkal inkább a tiszta szórakozás és kikapcsolódás, míg internetnél inkább a jól informáltság igénye áll. A sajtó esetében egyfajta aspirációról beszélhetünk, ugyanis szeretnének jól informáltak lenni, de idejük egyre kevesebb marad az olvasásra.
Ha kíváncsi a felmérés adataira, olvassa el az Ecoline cikkét!
* * * Támogatott hitel vállalkozások számára
A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.