2009. január. 20. 15:09 ecoline.hu Utolsó frissítés: 2009. január. 20. 17:50 Vállalkozás

Afrikában és Ázsiában jól fogytak a J&J termékei

A várakozásokat meghaladó mértékben, 14,3 százalékkal növelte...

A várakozásokat meghaladó mértékben, 14,3 százalékkal növelte nyereségét a negyedik negyedévben a világ elsőszámú egészségápolási cikkeket gyártó cége, az amerikai Johnson & Johnson (J&J) – írja a Bloomberg. A társaság eredményének emelkedéséhez hozzájárult a költségcsökkentő program, amelynek keretében majd 4300 munkahelyet szüntettek meg, a gyógyszer-üzletág forgalmának visszaesését azonban az egész csoport megérezte: 2008 utolsó három hónapjában a teljes árbevétel majd 5 százalékkal 15,19 milliárd dollárra csökkent.

Az egész évet tekintve ugyanakkor növelni tudta értékesítését a Johnson & Johnson. A társaság forgalma 63,75 milliárd dollárt tett ki, ez 4,3 százalékkal magasabb, mint egy esztendővel korábban. Különösen jól teljesített a társaság az Egyesült Államok határain túl: Ázsiában és Afrikában ugyanis közel 14, míg Európában 7,3 százalékkal növelte forgalmát. Nem ment ilyen jól ugyanakkor hazájában a J&J-nek: amerikai forgalmuk enyhén elmaradt a 2007-estől. Emelkedett az adózott nyereség is a 2008-as üzleti évben: a 1295 milliárdos profit több, mint ötödével haladja meg az egy esztendővel korábbit

Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.