2008. október. 02. 09:24 ecoline.hu Utolsó frissítés: 2009. június. 03. 11:41 Vállalkozás

Nagy-Britanniában is támad az Aldi és a Lidl

A legalább egy éve nyitva lévő üzletek forgalma több mint hat százalékkal...

A legalább egy éve nyitva lévő üzletek forgalma több mint hat százalékkal csökkent.

Az elemzők szerint a a társaságnak nem kellene erőltetni a felső kategóriás termékek piacán való pozíciótartást. 

A brit kiskereskedelmi forgalombból az utóbbi időben egyre nagyobb teret hasítanak ki az olcsóbb termékeket kínáló diszkontok. Az agresszív német láncokkal, az Aldival és a Lidlvel lépést tartandó, a Tesco és a Sainsbury is csökkentette számos termék árát.

A Marks & Spencer sem akar kimaradni az akciókból: a társaság 10 fontos kétszemélyes vacsorával igyekszik üzleteibe csábítani a vásárlókat. A "Dine in for 10 pounds" akció két főételt, két desszertet és egy üveg bort is magába foglal.

A nagy rivális Next nemrég jelentette be: nem számít arra, hogy a vásárlói kedv belátható időn belül újra megélénkül.

Élet+Stílus Galicza Dorina 2024. december. 28. 20:00

Elillant történelem és babonamentes tűzvédelem – megnéztük a felújított Notre Dame-ot

Párizs székesegyháza fényesebben ragyog, mint valaha, de az évszázadok alatt felhalmozódott kosszal együtt mintha a történelmét is lemosták volna róla. Bár a felújítás még nem ért véget, ha a belső tér már nem változik, akkor az évtizedek múlva sebtében idelátogató turista azt se fogja tudni, mi történt az elmúlt öt évben a templom körül.