2008. október. 02. 09:24
ecoline.hu
Utolsó frissítés: 2009. június. 03. 11:41
Vállalkozás
Nagy-Britanniában is támad az Aldi és a Lidl
A legalább egy éve nyitva lévő üzletek forgalma több mint hat százalékkal...
A legalább egy éve nyitva lévő üzletek forgalma több mint hat százalékkal csökkent.
Az elemzők szerint a a társaságnak nem kellene erőltetni a felső kategóriás termékek piacán való pozíciótartást.
A brit kiskereskedelmi forgalombból az utóbbi időben egyre nagyobb teret hasítanak ki az olcsóbb termékeket kínáló diszkontok. Az agresszív német láncokkal, az Aldival és a Lidlvel lépést tartandó, a Tesco és a Sainsbury is csökkentette számos termék árát.
A Marks & Spencer sem akar kimaradni az akciókból: a társaság 10 fontos kétszemélyes vacsorával igyekszik üzleteibe csábítani a vásárlókat. A "Dine in for 10 pounds" akció két főételt, két desszertet és egy üveg bort is magába foglal.
A nagy rivális Next nemrég jelentette be: nem számít arra, hogy a vásárlói kedv belátható időn belül újra megélénkül.
Az elemzők szerint a a társaságnak nem kellene erőltetni a felső kategóriás termékek piacán való pozíciótartást.
A brit kiskereskedelmi forgalombból az utóbbi időben egyre nagyobb teret hasítanak ki az olcsóbb termékeket kínáló diszkontok. Az agresszív német láncokkal, az Aldival és a Lidlvel lépést tartandó, a Tesco és a Sainsbury is csökkentette számos termék árát.
A Marks & Spencer sem akar kimaradni az akciókból: a társaság 10 fontos kétszemélyes vacsorával igyekszik üzleteibe csábítani a vásárlókat. A "Dine in for 10 pounds" akció két főételt, két desszertet és egy üveg bort is magába foglal.
A nagy rivális Next nemrég jelentette be: nem számít arra, hogy a vásárlói kedv belátható időn belül újra megélénkül.