2007. szeptember. 28. 14:45 hvg.hu Utolsó frissítés: 2007. szeptember. 30. 03:09 Vállalkozás

Burger chips már a boltokban is

Az amerikai gyors-étteremlánc óriás, a Burger King innovatív diverzifikációt folytat az USA-ban - teljesen új, sajátmárkás termékeket kezd forgalmazni külön kereskedelmi csatornákon.

A Burger King márkanevet viselő új termékcsalád a chips - azaz burgonyaszirom -, melyet októbertől kezdenek forgalmazni egyelőre csak az USA-ban. Az új termék első körben automatákban, repülőjáratokon, kisebb élelmiszerboltokban, zöldség-gyümölcs boltokban, drogériákban lesz kapható. A kezdetben 2 féle íz és 4 féle kiszerelés a későbbiekben bővül, mint ahogy az eredmények alapján tervezik a globális méretű forgalmazást is.

Az új termékcsalád mögött az országos snack-termék forgalmazó céggel, a The Inventure Group-pal kötött licenmegállapodás áll, mely cég a gazdája a T.G.I. Friday's saját márkás snack termékeinek is. Ez a fajta innováció nem idegen a Burger King-től, hiszen 2006 évben már "kölcsönadta" nevét a Microsoft Xbox 360 videojátékokhoz, melyből a mai napig 3,2 millió darabot értékesítettek. A cégvezetés szerint ezt a fajta tevékenységet, illetve ennek a hasznát visszaáramoltatják az alaptevékenységbe, tovább erősítve ezzel a hálózatot.
 
http://www.franchiseportal.hu

hvg360 Hamvay Péter 2024. november. 28. 15:20

Magyar Péter a politikai sárm iskolapéldája – interjú Sonnevend Júlia amerikai-magyar médiaszociológussal

A sárm, amivel korunk politikusainak egy része él, azt sugallja, hogy „olyan vagyok, mint te, úgy gondolkodom, úgy élek, mint te<strong>”</strong>, még akkor is, ha ez nincs is így – mondja Sonnevend Júlia. Az amerikai-magyar médiaszociológust a témában írt sikerkönyvéről, Orbán Viktorról, Magyar Péterről, Kim Dzsongunról és az egyesült államokbeli karrierjéről kérdeztük.