Itthon hvg.hu 2024. november. 25. 15:06

Szembement két vonat egymással a Délinél, leállt a forgalom a pályaudvaron

Komoly fennakadásokra kell számítani.

Hétfő délután a Déli pályaudvarról induló járatoknál jelentősen hosszabb eljutási időre kell számítani, mert a Déli pályaudvar átmenetileg nem fogad és nem indít vonatokat – közölte a Mávinform. Úgy tudjuk, hogy

a pályaudvar közelében két vonat szembement egymással, ez okozta a problémát.

A Mávinform tájékoztatása szerint a győri fővonal elővárosi, a székesfehérvári, valamint a pusztaszabolcsi vonal járatai más budapesti állomásokról indulnak, és oda is érkeznek.

Azt írták, hogy a két állomás között a Budapesti Közlekedési Központ 139, 140, 140A buszjárataival utazhatnak a Sasadi útig, ahonnan pár perces sétával érhető el a kelenföldi állomás. A felsorolt buszjáratokon, illetve az M2-es, valamint az M4-es metró teljes hosszán elfogadják a vonatjegyeket.

Fülke: „Ebben a helyzetben egy közlekedési miniszternek már csak tisztességből is le kellene mondania”

Mi a baj a MÁV-val és hogyan lehetne megoldani azt akár holnap, akár hosszú távon? Miért hagyja a kormány lerohadni az autós közlekedés javára a vasutat, miközben a miniszterelnök „Bukarest-Budapest TGV-ről” beszél? Közéleti podcastunkban elmagyarázzuk a MÁV-krízist.

Frissítés: A problémát az okozta, hogy az Oroszlányból Budapestre tartó, Kelenföldről 14:08-kor továbbindult S12-es vonat a Déli pályaudvarra való behaladás közben engedély nélkül, a tiltó jelzés ellenére elindult – írja a Facebookon a Mávinform.

Nemrég a székesfehérvári vonalon történt hasonló incidens.

Hirdetés
Gazdaság Fülöp István 2024. december. 27. 12:00

Egy friss tanulmány példákkal bizonyítja, hogy terel, elhallgat és valótlanságokat állít a kormányzat és az akkugyárak is a kockázatokról

„Iparbiztonsági kockázatok a magyar akkumulátorgyártásban és az ezzel kapcsolatos kommunikáció” címmel átfogó elemzést tett közzé Éltető Andrea, a KRTK Világgazdasági Intézetének tudományos főmunkatársa, amelyben a magyar akkumulátoriparral kapcsolatban rámutat az iparbiztonsági kihívásokra, a lakossági tájékoztatás hiányosságaira és a civilek elhallgattatására is.