Tíz évig még biztosan a MÁV bonyolítja az ország buszközlekedését
Az is kiderült, hogy a vécéfejlesztés után, Lázár János másik vállalása is teljesülhet.
Az is kiderült, hogy a vécéfejlesztés után, Lázár János másik vállalása is teljesülhet.
Már egy hete sikálnak bizonyos IC-ket a B+N Referencia Zrt. dolgozói, április elsejétől pedig minden ilyen típusú vonaton munkába állnak. Szerződésük értéke több mint 33 milliárd forint.
A kormány március végi határidőt szabott magának, hogy kidolgozza, miként lehetne versenyképessé tenni a vasúti árufuvarozást, ám addig is a szakma képviselői igyekeznek ötleteket adni.
Egyebek mellett beleállt Magyar Péterbe is, amiért nem szólalt meg a kérdésben.
Lecseréli korosodó mobilalkalmazását a MÁV: az új, MÁV+ nevű felület tesztje már megindult, a nagyközönség számára pedig áprilistól lesz elérhető, fedélzetén több új funkcióval.
Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatójának bejegyzése közben arról tájékoztat, hogy “már harmadik hónapja, kisebb mértékben, de javul a vonatok pontossága”.
A Közbeszerzési Hatóság Szabad Európa birtokába került leveléből arra lehet következtetni, hogy nem volt szabályos a korábbi pályázat: valójában ugyanis koncesszióról van szó, amit közbeszerzési eljárás nélkül nem lehet lebonyolítani. A MÁV először a vártnál nagyobb érdeklődéssel indokolta az új eljárást, újabban azonban már projektcégek alakításáról, koncesszióról és közbeszerzésről beszél – tudta meg a lap.
A MÁV 2024 végén hirdette meg a programot Lázár János minisztériumával karöltve.
Az osztrák közlekedési minisztérium nem nyugodott bele, hogy a magyar fél erőből lenyomta őket a vasúti társaságban.
Lázár János kiadta az ukázt, a végrehajtásért Hegyi Zsolt MÁV-vezér lesz a felelős.
Vasúti fejlesztésekben utazik a cég, amely a Hernádi Zsolt Mol-vezérhez köthető magántőkealap birtokában van.