A Batthyány Lajos Alapítvány a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetirodától kap támogatásokat.
Korábban összesen 89 millió forintos támogatást kapott az a kiadvány, amely bababoltjának megnyitása napján PR-szagú interjút közölt Orbán Ráhellel, a miniszterelnök lányával – írta az Átlátszó. A pénzt a Hype&Hyper című dizájnlapnak a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda által kistafírozott Batthyány Lajos Alapítvány adta.
Az Átlátszó azt írja, hogy a magazint a Hyperandhyper Nonprofit Közkereseti Társaság (Kkt.) üzemelteti. A 89 millió forintos támogatást ez a szervezet kapta 2019-ben és 2020-ban, összesen három tételben. A támogatás tárgyának megnevezése minden esetben „online magazin fejlesztése, tartalomfejlesztés” volt.
Az oknyomozó portál cikkében az is olvasható, hogy ebben a két évben a társaság „egyéb bevételek” címen összesen 129 millió forintot számolt el. A lap azt állítja, hogy e támogatások nélkül a Hype&Hyper nem jöhetett volna létre, hiszen az online magazint működtető társaság ebben a két évben összesen 130 milliónál is többet költött, miközben az árbevétele kevesebb volt 9 millió forintnál.
Orbán Ráhel gyerekei örökölik egymás ruháit, ezért a fia néha rózsaszín cipőben jár
Az Odu Shop missziója saját közlésük szerint, hogy „prémium minőségű, fenntartható és interaktív játékok, termékek segítségével járuljon hozzá ahhoz, hogy a családok minőségi időt tudjanak együtt tölteni."