Ha egy cég tervét nem fogadja el a kormányhivatal, akár több milliós büntetést is kaphat.
Több mint egy év telt el azóta, hogy a kínai hatóságok egy új, sebesen terjedő vírus felbukkanását jelentették a WHO-nak. Aligha akad azóta olyan ember a világon, aki ne hallotta volna a Covid–19 kifejezést, és mind többen gyászolnak rokont vagy barátot, akivel az új betegség végzett, miközben egzisztenciák dőltek romba hetek alatt, és a teljes életünket átírta a járvány. Mostanra elkészültek az oltások is, ami viszont nemcsak reményt, de ismét rengeteg kérdést is felvet, miközben a vírust nem hogy megállítani nem sikerült, de újabb mutációja is fenyeget. E harc a részleteit találja meg cikksorozatunkban.
Orbán Viktor kedden jelentette be, hogy a zsúfoltság mérséklése érdekében a csúcsforgalomban járatsűrítést rendelt el a kormány a tömegközlekedésben, illetve újra ingyenessé tette a parkolást.
Az RTL Klub Híradója arról számolt be, hogy
több vidéki közlekedési cég már most kapacitása határán működik, alig van már forgalomba állítható jármű, és sofőrből is hiány van. Budapesten a délutáni időszakban csak plusz 15 buszt tudnak forgalomba állítani az egész városban, a reggeli csúcsforgalomban már egyet sem.
A közlekedési cégeknek csütörtökön kellett leadniuk a sűrítési terveket, a csatorna úgy tudja, hogy a legtöbb szolgáltató ezt megtette. Viszont, ha a kormányhivatalok nem fogadják el a terveket, akár 5 millió forintos büntetést is kiszabhatnak a cégekre.
A Miniszterelnökség az RTL Híradónak azt írta: azt fogják vizsgálni, hogy a ténylegesen több járat fog-e közlekedni és soron kívül döntést hoznak.
Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!
Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!