A BKK Központi Ügyfélszolgálata mellett az ügyfélközpontok is újra fogadják az ügyfeleket május 25-étől.
A BKK Központi ügyfélszolgálata (1075 Budapest, Rumbach Sebestyén u. 19–21.) továbbá a BKK Ügyfélközpontok 2020. május 25-étől ismét az ügyfelek rendelkezésére állnak. A Központi ügyfélszolgálat változatlan, míg az ügyfélközpontok egységesített 7.00 – 19.00 óra közötti nyitvatartással üzemelnek, figyelembe véve a közösségi közlekedésben még mindig tapasztalható jelentős forgalomcsökkenést. A Liszt Ferenc nemzetközi repülőtéren található két ügyfélszolgálati pont átmenetileg továbbra is zárva tart, újbóli nyitásuk a reptéri forgalom indulásától függ.
A járványügyi ajánlásokat persze be kell betartani:
- ennek megfelelően kötelező az orr és a száj eltakarása a 6 évnél idősebbek számára
- az értékesítőhelyeken csak a nyitott pultok számával megegyező számú ügyfél tartózkodhat benn egyszerre
- illetve biztosítják az ügyfeleink számára a kézfertőtlenítő szer használatát a bejáratnál
- továbbá javasolják az érintésmentes fizetést.
Korábbi tájékoztatásuknak megfelelően az ügyfélközpontok újranyitásától számított 5 munkanapon belül van lehetőség a március 12-ét követően pótdíjazott utasok utólagos bérletbemutatására, tehát az érintetteknek 2020. május 29-ig van erre lehetőségük.
Az ügyfélközpontok újranyitásával visszaállt a helyszíni pótdíj esetében a pótdíjcsekkel egyidőben átadott tájékoztatón szereplő határidő, így a 2 munkanapon belüli megfizetéssel 8 ezer forintra mérsékelhető a 16 ezer forintos alappótdíj.
Továbbra is arra kéri a társaság az ügyfeleiket, hogy csakis a személyes ügyintézést igénylő ügyekben keressék fel a nyitott pultos, egylégterű BKK Ügyfélközpontokat és a Központi ügyfélszolgálatot.