Mobiltelefonjának törlesztőjét akarják behajtani rajta, egy összegben. A szolgáltató 102 ezer forintot követel.
Az egyik telefonszolgáltató cég felszólító levelekkel bombázza a Hableány sétahajó elhunyt matrózát, hogy egy összegben fizesse ki a részletre vásárolt telefonját - írt a Blikk.
A lapnak nyilatkozott a tragédiában elhunyt matróz édesanyja, aki azt mondta, a szolgáltató 102 520 forintot követel.
Az asszony azt is elmondta, hogy a kisebbik fia járt a cég ügyfélszolgálatán, ahol bemutatta testvére halotti bizonyítványát. Akkor azt ígérték, hogy méltányosságból elengedik a tartozást, ám később újabb felszólító levelet kaptak. "Ezt az eljárást kegyeletsértőnek, az édesanyámmal szemben pedig embertelennek tartom" - mondta a matróz öccse.
A Blikk megkereste a szolgáltatót, ahonnan azt a választ kapták, hogy kivizsgálják az ügyet.
A család ügyvédje, Magyar György szerint jogszerűen egy szolgáltató követelheti az elhunyt tartozását az örökösöktől a hagyaték erejéig, de a gyászoló család még nem tart itt. Az ügyvéd ugyanakkor hozzátette: a tartozás csekélynek mondható, így a cégnek megérte volna elengedni.
Frissítés: a Vodafone arról tájékoztatta a hvg.hu-t, hogy azonnal kivizsgálták az ügyet és méltányosságból jóváírták a tartozást. A szolgáltató a döntésről értesíti a családot. "A szolgáltató a család elnézését kéri, mély részvétét és együttérzését fejezi ki" - írták.