A Keleti pályaudvart két hétre bezárták hétfőn, reggel arról tudósítottunk, hogy okoz-e ez fennakadást az utasoknak.
Most érkezett
Úgy fest, a Keleti pályaudvar ideiglenes bezárásának első napja nem rengette meg a közlekedést, tudósításunkat lezárjuk, köszönjük, hogy velünk tartottak.
A hétfői üzemkezdettől két hétre lezárják a Keleti pályaudvart, mert karbantartási munkákat végeznek ott. Több vonat Kelenföldre vagy a Déli pályaudvarra megy, de olyan is akad, amelyiket a Nyugatiba küldenek. A MÁV azt ígéri, több száz tájékoztatóval informálja az utasokat, és a BKK is besegít a 4-es metró és a 37-es, 37A villamos sűrítésével.
Részletesen ebben a cikkükben foglaltuk össze, melyik vonalon miként változik a közlekedés.
Egy brit turista sajnos nem tudott boldogulni velük, külső segítséget kellett igénybe venni – jelentette tudósítónk.
– Maguk jártak a legjobban – mondjuk a Kőbánya felső restijében dolgozó felszolgálónak.
– Nincs okunk panaszra.
– Készültek?
– Tudtuk, hogy lesz, egyelőre ki tudjuk szolgálni az embereket. Nem mi intéztük így, nehogy azt írja!
A buszpályaudvar Őrmezőn egy zsebkendőnyi zen – jelenti tudósítónk.
Hiába kap kiemelt szerepet most ez az állomás, a komfortfokozatán nem tudtak emelni. Ennek ellenére a helyi MÁV-alkalmazott szerint még senki nem panaszkodott. A zónázó vonatok számára ez a végállomás, az IC-k azonban – bár megállnak itt is – továbbhaladnak Kelenföld felé.
Amikor bejönnek a vonatok, sokan vannak, de gyakran jár a metró, gyorsan eltűnik a tömeg.
Pedig pont ott kimondottan jól működik az utastájékoztatás, a hangosbemondón is.