Kiderült, hogy nem egy, hanem jó eséllyel kettő Falcon 7X-ese van Magyarországnak.
Van az augusztusban a HM kecskeméti repülőbázisára érkezett, 606-os katonai lajstromszámú, katonai jelzésű és csukaszürke katonai festésű Falcon 7X, amit a Honvédség állítása szerint szállító- és futárgépként használ, és december 6-án délelőtt is repülést végzett.
De a Zoom azt írja, van egy másik Falcon 7X is, amit a Légügyi Hatóság polgári gépként vett nyilvántartásba, HA-LKX polgári lajstromjellel szerepel, a tulajdonos a HM leánycége, a HM Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt. (HM EI).
Két különböző járműről van szó, mivel az egyik 606-os azonosítóval, vagyis a katonai célú gépeknél használt háromjegyű „oldalszámmal” repült és repül aktuálisan is, míg a másik polgári légijárműként szerepel a nyilvántartásban ugyanebben az időben, a polgári gépeknél használt ötbetűs HA-LKX lajtromjellel, HM-es tulajdonként, 2019. november 8-ig érvényes légi alkalmassági bizonyítvánnyal. (A légi közlekedéssel foglalkozó szakportálokon annak nem találtuk nyomát, hogy ezzel a lajstromjellel bárhova is repült volna már gép.)
A lap megkérdezte a Honvédelmi Minisztériumot, hogy az eddig nyilvánosan közöltekkel ellentétben a jelek szerint két ugyanolyan típusú, Dassault Falcon 7X repülőgépük is van, illetve rákérdeztek arra hogy a másodikat, amelyik polgári lajstromszámot kapott, mikor és mennyiért szerezték be, de cikkük megjelenéséig nem kaptak választ.