Itthon hvg.hu 2018. szeptember. 13. 09:44

Közel 6 milliárd forintból indulhat a kormány újabb plakátkampánya

A lebonyolító most is az a Balásy Gyula, akinek cégei jóban vannak a magyar kormányzattal.

Nettó 5 milliárd 905 milliárd forintos megbízást kapott a Nemzeti Kommunikációs Hivataltól (NKOH) Balásy Gyula két érdekeltsége, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Szolgáltató Kft., valószínűleg újabb plakátkampánnyal kapcsolatos teendők elvégzése miatt – írja a 24.hu.

Azért csak valószínűleg, mert Az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatokban ugyan nem esik szó plakátokról, a portál szerint ugyanezt a bonyolult megfogalmazást használták a korábbi kampányok esetében is. Valószínűsíthető tehát, hogy az időközben a Közbeszerzési Hatóság honlapján is megjelent dokumentáció egy újabb ilyen kormányzati projektre vonatkozik. Balásy cégei ráadásul ugyanazokkal az alvállalkozókkal dolgoznak majd, akikkel a korábbi plakátkampányokon is, ez is megerősíti tehát a feltételezést.

A portál szerint a kampány témájáról nem szól a dokumentáció, de az NKOH-nál nagyon gyorsan lebonyolították a papírmunkát: az ajánlattételi felhívást szeptember 10-én küldték ki Balásyéknak, az ajánlat elfogadásáról szóló összegzést pedig két nappal később, szeptember 12-én már nyilvánosságra is hozták.

Hirdetés
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.