A hatóság szerint nem volt kivehető a logó a kitűzőn.
Nem számít burkolt reklámnak, hogy a köztévé műsorvezetője 2rule-logós kitűzőt viselt adásban erre jutott a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a 24.hu tudomása szerint.
Mint arról beszámoltunk, az M4 Sport Góóól!2 című műsorában a műsorvezető Molnár Mátyás a Mészáros Lőrinc-féle 2rule sportszermárka logóját ábrázoló kitűzővel a zakóján jelent meg még a nyáron, az LMP-s Turcsán Szabolcs pedig panaszt tett az NMHH-nál a burkolt reklám miatt.
Az NMHH azonban arra jutott, hogy a jelvény viselése nem számít "burkolt kereskedelmi közleménynek", vagyis reklámnak, mert
a jelvény szerkesztett műsorban jelent meg, de azon a sportszermárka logója – a kitűző mérete és a fémlapocskáról visszaverődő fény miatt – nem volt egyértelműen kivehető.
Szerintük a márkajelzés akkor sem volt kivehető, azonosítható, amikor a kamera teljes képernyőn a műsorvezetőt mutatta, a logó kizárólag technika segítségével volt azonosítható. A Médiatanács szerint így nem történt szabálysértés, és eljárást sem indítottak.
Korábban az is kiderült, hogy a köztévé és a 2rule barterszerződést kötött a márka reklámozásáról, a 24.hu pedig hozzáteszi, hogy az NMHH döntése szerint így viszont ez ebben az esetben nem valósult meg, hiszen a logó maga nem volt kivehető.