Összesen 230 milliót lehet költeni a filmre, és lehet, hogy a forgatást nem a győztes cégek végzik, mivel már jelezték: alvállalkozót vonnak be a munkába.
Filmet gyártanak a vizes világbajnokságról, amelyre négy nappal a sportesemény vége előtt írtak ki közbeszerzést, és a Nemzeti Kommunikációs Hivatalon keresztül gyorsan le is zavartak. A befutó a Kuna Tibor cégeit, a Trinity International Communications Kft.-t és a Young and Partners Kft.-t is magába foglaló konzorcium lett – írja a szerdai Magyar Nemzet.
A filmhez összesen 230 millió forintos keret áll rendelkezésre, de komoly esély van rá, hogy magát a forgatást nem a győztes cégek végzik majd, mivel már jelezték: alvállalkozót is igénybe vesznek.
A kormánytagokkal jó kapcsolatot ápoló Kuna Tibor egyértelműen a budapesti vizes világbajnokság egyik legnagyobb nyertese. Az üzletembernek mind a két ügynöksége kapott már jelentősebb megbízásokat a világbajnokságot szervező Bp2017 Kft.-től.
A Young and Partners a kéthetes sportesemény kommunikációjához kapcsolódó rendezvényszervezési feladatokat látta el nettó kétmilliárdért, míg a Trinity minden egyéb kommunikációs feladatot. Ez utóbbira hárommilliárd forintos keretet különítettek el úgy, hogy a kampány itthon is csak április végén indult be, külföldön pedig igencsak visszafogottnak tűnt – olvasható a cikkben.
A lap korábbi összesítése szerint a vb-hez kapcsolódó, eredményesen zárt, nagyjából 106 milliárdnyi közbeszerzés durván 70 százaléka vándorolt egy jól körülhatárolható üzleti körhöz, amelynek tagjai kifejezetten jó kapcsolatot ápolnak miniszterekkel vagy akár a kormányfővel.