Sorompó nélkül kell megoldani az átkelést a Budapest-Esztergom vasútvonal Bécsi úti kereszteződésében
Sem a fénysorompó, sem a félkarú sorompó nem működik a 44 milliárdból felújított Budapest–Esztergom vasútvonalon.
Vasárnap délben sem személyi, sem elektronikus forgalomirányítás nem volt a budapest-esztergomi vasútvonal Bécsi úti kereszteződésében-tapasztalta egyik olvasónk.
Egy ideig "bakter" irányította a kereszteződésben a forgalmat.
Néhány héttel ezelőtt, nemsokkal az átadást követően sem volt problémementes a vonalon a közlekedés: 25 kilométeren, 13 állomást érintve nem működtek hétfőn több órán át a sorompók a két hete átadott, 44 milliárdból felújított Budapest–Esztergom vasútvonalon, a szerelvények 20-50 percet késtek.
Mint ahogyan beszámoltunk róla, a megelőző héten még jelzőőr irányította a forgalmat a 10-es út és az esztergomi vasútvonal kereszteződésében, táblával adva tilos jelzést az autóval közlekedőknek.
Egy másik állomáson, Ürömnél is abszurd helyzetet találtunk, az állomás autóval lényegében megközelíthetetlen volt, gyalog meg szinte értelmetlen volt odamenni. A vonalat 3 év alatt újították fel 44 milliárd forintból, alig pár perccel rövidül a menetidő – már amikor nincs késés.