Fiatal kreatívok indulhattak az Europress és a Pride közös versenyén, feladatuk pozitív hangvételű hirdetés készítése volt a 20. budapeti melegfelvonulásra. Bemutatjuk az első három helyezettet.
Lezárult a plakátpályázat a 20. budapesti Pride-ra. A kiírás szerint a kreatívok feladata pozitív hangvételű online és print hirdetések elkészítése volt.
Június 17-én, szerdán zajlott a Grundon a Budapest Pride és az Europress fotóügynökség közös szervezésében az a verseny, amelyen fiatal kreatívok készítettek hirdetést az idei, huszadik Budapest Pride felvonulásnak.
Az egynapos versenyen több mint 50 jelentkező 21 munkát adott le.
A zsűriben a legnagyobb hazai reklámügynökségek kreatív, a Budapest Pride-ot szervező Szivárvány Misszió alapítvány elnöke, Nagy Szilvia, valamint Steiner Kristóf újságíró és Román Balázs, a Kreatív főszerkesztője vett részt.
A nyertes versenyanyag megjelenik majd az országos médiában, de a második helyezett is szerepet kap majd a kampányban.