2015. május. 18. 07:51 hvg.hu Utolsó frissítés: 2015. május. 18. 10:03 Itthon

30 centis acélgerendákkal erősítik meg a HÉV-alagutat

Június közepétől augusztus 10-ig a szentendrei HÉV csak a Margit hídig jár majd a budai fonódó villamos beruházásához kapcsolódó alagútátépítési munkálatok miatt – írta a Napi Gazdaság.

Az átépítés során a megsüllyedt Margit hídi födémet, illetve a Batthyány téri végállomást erősítik meg – közölte a Napi Gazdaság.

A lap felidézte, hogy a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) 58 napra zárja le és oszlopsorral erősíti meg az épülő villamos által érintett HÉV-szakasz alagútját.

Ötméterenként 30 centi vastag acél támgerendákat helyeznek el a Batthyány téri végállomásnál, ahol háromvágányosra szélesedik a vonal. Korábban már több szakaszon is elkészült az alátámasztás.

Az építkezés alatt Szentendre és Békásmegyer felől a Margit hídi állomásig közlekednek a vonatok. A Batthyány tér és a Margit híd között pótlóbusz közlekedik, ezen kívül a 17-es, a 86-os, a 160-as és a 260-as buszokkal is el lehet jutni a Batthyány térig.

A BKK szerint a Sziget Fesztivál idejére már befejezik a munkálatokat.

Hirdetés
hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.