Itthon hvg.hu 2015. március. 18. 21:59

Több mint félmilliárdot költött a kormány a legutóbbi propagandahadjáratára

Semjén Zsolt egy írásbeli kérdésre adott válaszában sorolta fel részletesen, mennyit költöttek a legutóbbi, "Magyarország erősödik" szlogenű kampányra, amely bár nagyon hasonlít a "Magyarország jobban teljesítre", mégis több mint félmilliárd forintba került.

Több mint félmilliárdot költött legutóbbi propagandájára a kormány: a "Magyarország erősödik" szlogenű kampány pénzbeli költségeire Varju lászló, a DK-hoz tartozó független parlamenti képviselő kérdezett rá Semjén Zsoltnál, akinek a válaszából kiderül, áfával együtt több mint félmilliárdos tétel volt a médiakampány költsége.

Semjén azt írta, a 2014. december 17-e és idén január 31-e között folyó "tájékoztatási sorozat" kreatív tervezése közel 20,2 millióba került áfa nélkül, míg a médiavásárlás költségve mintegy 374,2 millió forint volt plusz áfa.

Óriásplakátokat ezúttal nem vettek, de áfa nélkül az internetes felületekre 23,6 millió forintot költöttek, a televíziós felületekre mintegy 100,8 milliót, a nyomtatott sajtóban megjelenő reklámokra 173,4 milliót, a rádióra pedig 76,2 milliót.

http://magyarorszagerosodik.kormany.hu/

Semjén válaszából kiderül, hogy a kreatív tervezés és a médiavásárlás együtt 394 365 381 forintba került a kormány legutóbbi kampánya, de mivel mindez áfa nélkül értendő, ezért a 27 százalékos áfát még hozzáadva több mint 500 millió forintot kapunk, egész pontosan 500 millió 844 ezer forintot (szemben a közel egymilliárddal, amit korábban írtunk), vagyis ennyit költött a kormány arra a kampányra, amely mind dizájnjában, mind tartalmában kísértetiesen emlékeztet a "Magyarország jobban teljesít" szlogenű, korábbi kampányára.

A "Magyarország jobban teljesít" arculatra egyébként bruttó 792 milliót költött a kormány, majd ingyen átadta a Fidesznek a parlamenti választási kampányához.

Hirdetés
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.