Semjén Zsolt egy írásbeli kérdésre adott válaszában sorolta fel részletesen, mennyit költöttek a legutóbbi, "Magyarország erősödik" szlogenű kampányra, amely bár nagyon hasonlít a "Magyarország jobban teljesítre", mégis több mint félmilliárd forintba került.
Több mint félmilliárdot költött legutóbbi propagandájára a kormány: a "Magyarország erősödik" szlogenű kampány pénzbeli költségeire Varju lászló, a DK-hoz tartozó független parlamenti képviselő kérdezett rá Semjén Zsoltnál, akinek a válaszából kiderül, áfával együtt több mint félmilliárdos tétel volt a médiakampány költsége.
Semjén azt írta, a 2014. december 17-e és idén január 31-e között folyó "tájékoztatási sorozat" kreatív tervezése közel 20,2 millióba került áfa nélkül, míg a médiavásárlás költségve mintegy 374,2 millió forint volt plusz áfa.
Óriásplakátokat ezúttal nem vettek, de áfa nélkül az internetes felületekre 23,6 millió forintot költöttek, a televíziós felületekre mintegy 100,8 milliót, a nyomtatott sajtóban megjelenő reklámokra 173,4 milliót, a rádióra pedig 76,2 milliót.
Semjén válaszából kiderül, hogy a kreatív tervezés és a médiavásárlás együtt 394 365 381 forintba került a kormány legutóbbi kampánya, de mivel mindez áfa nélkül értendő, ezért a 27 százalékos áfát még hozzáadva több mint 500 millió forintot kapunk, egész pontosan 500 millió 844 ezer forintot (szemben a közel egymilliárddal, amit korábban írtunk), vagyis ennyit költött a kormány arra a kampányra, amely mind dizájnjában, mind tartalmában kísértetiesen emlékeztet a "Magyarország jobban teljesít" szlogenű, korábbi kampányára.
A "Magyarország jobban teljesít" arculatra egyébként bruttó 792 milliót költött a kormány, majd ingyen átadta a Fidesznek a parlamenti választási kampányához.