2013. október. 09. 13:49 MTI Utolsó frissítés: 2013. október. 09. 13:48 Itthon

37,5 millióért csábít EP-szavazásra a külügy

A Külügyminisztérium 126 ezer eurót szán az EP-választások kampányára.

Közbeszerzési pályázatot írt ki a Külügyminisztérium a 2014-es európai parlamenti (EP-) választás tájékoztató kampányára, a hirdetésekre csaknem 126 ezer eurót (37,8 millió forintot) fordít a tárca. 

A közbeszerzési pályázat kiírása alapján a Külügyminisztérium a jövő évi EP-választások tájékoztató kampányával összefüggésben "klasszikus hirdetéseket" jelentetne meg megyei napilapokban a vidéki lakosság, valamint női és/vagy családi hetilapokban a nők elérésére. Emellett online hirdetéseket is megrendelnének a 18-39 éves korosztály megszólítására, és országos ingyenes terjesztésű napilapokban is elhelyeznének hirdetéseket a teljes felnőtt lakossághoz szólva. A szerződés a megkötéstől számított hét hónapra lenne érvényes. A pályázatra november 18-ig lehet jelentkezni. 

A 2014-es EP-választásokat májusban rendezik meg, a magyar választópolgárok ekkor döntenek az országnak jutó 21 képviselői mandátum sorsáról.

 

Hirdetés
Gazdaság Tiszai Balázs 2024. december. 04. 17:30

Dél-Korea elmúlt 24 órája: amikor annyira utál mindenki, hogy csak az önpuccs tűnik megoldásnak, de még az se sikerül

Jun Szuk Jeol elnök a hadiállapot kihirdetésével majd visszavonásával néhány óra leforgása alatt szilánkjaira zúzta szét azt a képet, ami a nyugati világ lakosainak többségében élt Dél-Koreáról, miközben saját népe elé véres és traumatikus képeket rángatott elő a kollektív emlékezetből. A villámgyorsan hamvába hullt önpuccsból akár halálos ítélet is születhet, a dél-koreai kormány bukása már csak formaságnak tűnik.