Két és félmilliárdos pályázatot írtak ki az Új Széchenyi Terv kommunikációjára
Nettó 2 milliárd 542 millió forintra becsüli a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) az általa Az Új Széchenyi Terv kommunikációs tevékenységét támogató integrált közbeszerzés címmel kiírt nyílt tender ellenértékét - a felhívás a hétfői Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Az elvégzendő feladat négy részből áll. Ezek a következők: grafikai tervezés (342 millió forint), rendezvényszervezés (1,1 milliárd), médiavásárlás (1 milliárd), és végül közvélemény-kutatás (100 millió forint).
Az ajánlatkérő az ajánlattevő alkalmasságát árbevételhez, illetve konszolidált gazdálkodáshoz köti. Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes, mind a négy kategóriában, amelyekre külön-külön is lehet ajánlatot tenni. A megkötött szerződések 12 hónapra szólnak, de ugyanennyi idővel meghosszabbíthatók.
Az ajánlattételi határidő augusztus 31.