2011. október. 03. 10:37 MTI Utolsó frissítés: 2011. október. 03. 10:35 Itthon

Látványos akcióval startolt el a Bringázz a munkába!

Figyelemfelhívó flashmob akcióval indította hétfőn a Magyar Kerékpárosklub a Bringázz a munkába! kampány őszi fordulóját Budapesten.

A klub aktivistái a piros lámpánál várakozó autósok elé 7 méteres molinót feszítettek ki Bringázz a munkába! felirattal, valamint óriási szövegbuborékokat helyeztek el azt kifejezve, hogy milyen érvek késztethetik kerékpározásra az autóban ülőket. A Gellért téri flashmob akció a kerékpáros munkába járás pozitívumaira, a realizálható konkrét előnyökre akarta felhívni a figyelmet - közölte a szervező hétfőn az MTI-vel.

Az érdeklődők október 26-ig regisztrálhatnak a bringazzmunkaba.hu weboldalon, ahol be kell jegyezniük a minimálisan előírt 8 kerékpáros munkába menetelt is a közlekedési naplóba. A kampány mindenki számára nyitott és ingyenes. A Bringázz a munkába! kezdeményezés 2008-as indulása óta évente több mint 20 ezer közlekedőt aktivizál, akik az 5 hetes kampányidőszak alatt kerékpárral járnak munkahelyükre. A Magyar Kerékpárosklub forráshiány miatt az idei évben a kampányt takarékos formában, Bam! Minimál néven valósítja meg.

Hirdetés
hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.