2010. július. 13. 10:04 MTI Utolsó frissítés: 2010. július. 13. 10:16 Itthon

2,246 millióan nézték tévén a vb-döntőt

A vasárnap este az otthon tévézők 51,3 százaléka, összesen 2,246 millió ember a labdarúgó-világbajnokság döntőjét követte.

A közvetítő Magyar Televízió tájékoztatása szerint a 4 évesnél idősebbek 24,4 százaléka a dél-afrikai torna aranycsatáját választotta esti programnak. Ahogy az előre sejthető volt, a férfiak túlnyomó többsége (59,4 százalék) a meccset figyelte, de a nők csaknem fele (44 százalék) is a spanyol-holland összecsapást nézte. 

A legnézettebb percben (22 óra 19 perc) 2,608 millióan voltak az m1-en, míg 23 óra 01 perckor volt a legmagasabb a közönségarány, akkor az éppen tévézők 67,4 százaléka kapcsolt a fináléra. (A nyilvános helyeken szurkolókról jövő hétre készül el a kutatás.) 

A torna négy legnézettebb meccse az utolsó négy összecsapás volt. A sorban második a spanyol-német elődöntő 1,904 millió nézővel, a harmadik a holland-uruguayi csata (1,642 millió), a negyedik pedig a bronzmeccs (1,558 millió) lett. 

A vb az MTV internetes oldalának látogatottságát is megdobta, a  napi látogatottság elérte a 180 ezret. Az MTV értékelése szerint az online közvetítés is nagy sikert hozott, akadt olyan nap, amelyen 100 ezernél is többen nézték az interneten a közvetítéseket.

Hirdetés
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz 2024. december. 22. 20:00

"Mi csak a gyümölcs ízét tudjuk megőrizni": a magyar szörpforradalom egyik bölcsőjében jártunk

Addig gépesítünk, amíg az nem megy a minőség rovására, vallja Galajda Péter, aki azért kezdett el szörpöt gyártani, mert nem talált megfelelőt a piacon. A Mayer szörp mára az egyik legismertebb prémium élelmiszer lett, ahol ugyan mindig van a polcon a nagymama főzetét idéző eperszörp, de kísérleteznek chilivel és kaporral is.