Magyar Péter interjúja vonzotta a legtöbb látogatót a köztévé online felületére az augusztusi tűzijáték óta
Úgy tűnik, a Magyar Péter közmédiás szereplésére valóban sokan voltak kíváncsiak.
Úgy tűnik, a Magyar Péter közmédiás szereplésére valóban sokan voltak kíváncsiak.
A Most vagy soha! sikertelenségét persze lehetne azzal magyarázni, hogy a potenciális nézői kimentek tűzijátékot nézni, míg az otthon maradtak többsége inkább az István, a királyt vagy a Raya és az utolsó sárkány című animációs filmet választotta.
Egy speciális szoftverrel telefonok garmadáját használta egyszerre egy kínai férfi, hogy így generáljon mesterséges aktivitást videókhoz. A büntetése 15 hónap börtön lett, pénzbírsággal együtt.
<strong>Rekordbevétellel nyitott a mozikban a Most vagy soha! – hirdeti a film forgalmazója, és még az állami hírügynökség is lehozta, milyen jó számokat hozott minden idők legtöbb közpénzből készült magyar filmje. Megnéztük, igaz-e ez.</strong>
És ezúttal nem elsősorban a Békemenettel egybekötött, ingyenes vetítések tehetnek a dologról, mint az ElkXrtuk esetében.
A szélsőjobboldali véleményvezér február elején ült egy asztalhoz az orosz elnökkel, a magyar propagandalap „összekeverte” a videó nézettségét azzal, hogy hány profilon jelent meg az erről szóló bejegyzés.
A Kansas City Chiefs és a San Francisco 49ers döntője nézettségi rekordokat döntött.
A főműsoridős sávot idén a TV2 uralja.
Már másfél hónapja mutatták be a két filmet, de azóta sem volt egyetlen bemutató sem, ami akár csak egy hétvégére is leelőzte volna nézettségben a Barbenheimert.
A hat évvel ezelőtti eseményre közel egymilliárd ember kapcsolt oda.
Az Oppenheimer alig van lemaradva tőle: csaknem 900 millió forintot költöttek már rá a magyar nézők. A két film egy hónapja kirobbanthatatlan a toplista elejéről.
Amerikában azért elég nagy volt a különbség a két, egyszerre bemutatott filmszenzáció nézettsége között, de a magyar mozikban szinte kiegyenlített a verseny.