2010. május. 18. 19:18 MTI Utolsó frissítés: 2010. május. 18. 19:33 Itthon

Segélyvonalat indítottak a mobilszolgáltatók

Kétszáz forinttal segíti az árvízkárosultakat, aki szerda déltől hívást kezdeményez a 1749-es telefonszámra, vagy szöveges üzenetet küld arra.

A Magyar Vöröskereszt sajtóirodájának keddi közlemény szerint a Vodafone és a Telenor mobilszolgáltató, valamint a Magyar Telekom lakossági márkái, a T-Mobile és a T-Home fogott össze az ítéletidő károsultjainak megsegítésére és az árvíz elleni védekezés, a helyreállítás támogatására. Az 1749-es számot szerda 12 órától hívó, vagy az erre a számra az "ARVIZ" vagy "ÁRVÍZ" szót szöveges üzenetben küldő ügyfelek 200 forintot adományoznak, amely a Vöröskereszt közreműködésével jut el a mentési munkálatok céljaira és a kárt szenvedettekhez.

A Vöröskereszt a beérkező adományok teljes összegét megkapja. A távközlési cégek semmilyen külön díjat nem számolnak fel az sms-ek, illetve hívások után. A segélyvonal a három mobilszolgáltató és a T-Home hálózatából hívható. Az akcióban résztvevő telefonszolgáltatók legutóbb a Haitit sújtó földrengés után indítottak közös gyűjtést, amelynek eredményeként 402 449 sms, illetve hívás érkezett, és közel 80,5 millió forintnyi adomány került a rászorulókhoz.

Hirdetés
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?