2009. január. 02. 10:15 MTI Utolsó frissítés: 2009. január. 02. 10:14 Itthon

Az MSZP volt kampányigazgatójának cégét is megbízta a kancellária

Több mint kétmillió forintot kapott egy szakértői anyag elkészítéséért Szigetvári Viktor cége, amelyet az MSZP korábbi kampányigazgatója 2007-ben alapított a Szonda Ipsos Média-, Vélemény- és Piackutató Intézet két vezetőjével - tudta meg a Magyar Nemzet.

A Kormányszóvivői Iroda által megküldött, ötmillió forint alatti szerződések listájának tanúsága szerint a Szigetvári és Társai Kommunikációs Kft. több mint kétmillió forintot kapott egy idén júliusban megrendelt szakértői anyagért - olvasható a lap pénteki számában. A megbízás szerint a legalább hatvan oldal terjedelmű elemzés a Dél-alföldi régió nagytelepülései 2000-2006 közötti szociográfiai, demográfiai és infrastrukturális helyzetének változását vizsgálta.  

A Magyar Nemzet megjegyzi: Szigetvári Viktor - aki 2001-ben került az MSZP-hez, s éveken keresztül dolgozott Gyurcsány Ferenc mellett - az említett céget a Szonda Ipsos két vezetőjével, Levendel Ádám elnök-vezérigazgatóval és Sterk Péter vezérigazgatóval közösen alapította.

Hirdetés
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?