Túlszámláz bankkártyás vevőinek a Deichmann
Esetenként száz-kétszáz forinttal többet számláz a cipő fogyasztói áránál a német Deichmann üzletek terminálja a magyarországi bankkártyás ügyfeleknek: a cég banki hibára hivatkozik, de vállalja a vásárlók kárpótlását - írta a keddi Magyar Nemzet.
A cég március óta egy új, svájci eredetű POS-terminált kapcsolt tizennégy budapesti és huszonkét vidéki üzletében a pénztárgépekhez. A Magyar Nemzet felidézi, hogy Herr Mónika, a cég marketingvezetője korábban közölte: akik a bankszámlakivonatukon azt észlelik, hogy többletlevonás történt, és ezt jelzik a Deichmann ügyfélszolgálatánál, azok esetében a társaság pótolja a hiányt, s az érintettek egy kétezer forintos vásárlási utalványt is kapnak fájdalomdíjként.
Az ügyben már vizsgálódik a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete is, határozatot azonban még nem hoztak - olvasható a cikkben.