Az Egészségügyi Minisztérium tendert ír ki a kommunikációs stratégiára
Az Egészségügyi Minisztérium nyílt közbeszerzési eljárást írt ki kommunikációs stratégiájának elkészítésére, kampányainak megtervezésére és kivitelezésére, kreatív feladatainak ellátására, valamint bruttó 310 millió forint értékben médiavásárlásra.
A Közbeszerzési Értesítő szerint a feladat teljesítésének határideje 2008. december 31.
A pályázatokat 2008. február 18-ig lehet benyújtani, az eredményhirdetés február 29-én lesz, míg a nyertessel az azt követően 8. napon várható a szerződés megkötése.
Az ajánlattevővel szemben elvárás, hogy legalább évi nettó 650 millió forintos forgalmat tudjon felmutatni ilyen feladatok teljesítéséből az elmúlt két évben.
Az elbíráláskor a pályázatokra legfeljebb 200 pont adható. A médiatervezés és médiavásárlás kedvező ajánlati árára 75 pont adható, 50 ponttal jutalmazható a stratégiai terv minősége és 25 pontot érhet a kommunikációs stratégia ajánlati ára. Egyéb szempontokra összesen még ötven pont adható.