2006. március. 01. 20:00 MTI Utolsó frissítés: 2006. március. 01. 20:10 Itthon

Lecseréli kampányplakát-garnitúráját a Fidesz

Folytatódik a Fidesz Valódi elszámolás elnevezésű kampánya. Az ellenzéki párt szerint az elmúlt két hónapban tovább nőtt a munkanélküliség, és emelkedtek az árak, s ezt utcai hirdetésekben, reklámfilmekben szándékozik bemutatni - mondta Rogán Antal kampányfőnök.

"Na, ezt jól megcsinálták" - szlogennel folytatódik a Fidesz plakát- és reklámfilm-kampányaez a szlogenje a kampánynak, amelyben a Fidesz azt állítja, hogy a munkanélküliek száma, a szívgyógyszerek és a gáz ára az utóbbi két hónapban tovább növekedett - mondta sajtótájékoztatóján a párt kampányfőnöke. Rogán Antal szerint a munkanélküliek száma két hónap alatt 36 ezerrel, 436 ezerre nőtt, a gáz ára januártól újabb 7 százalékkal emelkedett, így a négyéves növekedés 74 százalék, míg a szívgyógyszerek esetében már 133 százalékos az áremelkedés. 

Rogán Antal jelezte, hogy hamarosan a miniszterelnököt is szembesíteni akarják korábbi ígéreteivel, azonban hogy ezt milyen kampányeszközökkel teszik meg, nem árulta el.

Arra a kérdésre, hogy az egyik napilap szerint akadályozzák a szerverügyben a rendőrség munkáját azzal, hogy nem közlik a három felelős nevét, úgy válaszolt: a maguk részéről az ügyet lezárták, a hatóság munkáját pedig semmiben nem akadályozzák. 

"Akinek halálhírét keltik, az sokáig él" - így reagált Rogán Antal arra a felvetésre, miszerint sajtóhírek, és egy ezekre hivatkozó MSZP-közlemény szerint már nem ő a Fidesz kampányfőnöke.

A fideszes politikus arra a felvetésre, miszerint Orbán Viktor néhány napja úgy nyilatkozott, hogy a kampányért egyedül a kampányfőnök felelős, Rogán Antal azt mondta: ez valóban evidencia. Közölte: ő maga, a Fidesz elnökéhez hasonlóan  elégedett a kampánnyal, és biztos abban, hogy a következő hat hét intenzív kampánya után - amelyben új problémákat és új megoldásokat is vázolnak majd - április 9-én a választók a Fideszt bízzák meg kormányalakítással.
Hirdetés