2011. december. 08. 08:24 hvg.hu Utolsó frissítés: 2011. december. 08. 08:44 Bűnügy

Blikk: saját bűntársukat verték össze a pénzszállító kifosztói

A pénzszállítóautó kifosztásával gyanúsított, kedden és szerdán elfogott két férfi a Blikk információi szerint megverte harmadik, négy nappal ezelőtt elfogott bűntársát. A napilap szerint a banda nem készítette elő akcióját.

A pénzen való osztozkodás közben társai verték meg azt a férfit, akit négy nappal ezelőtt fogott el a rendőrség a Brink's pénzszállító autó kifosztása kapcsán - írja a Blikk, a lap információi szerint az első bűntársat egy IX. kerületi lakásban összeverve találták meg.

A második bűntárs kedden délelőtt a XVII. kerületből került elő, őt V. Péternek hívják. Rá egyébként a Nemzeti Adó- és Vámhivatal is vadászott, csempészet és vámorgazdaság miatt adtak ki ellene körözést. A főkolompost, a pénzszállító autó sofőrjét, L. Róbertet kedden este már elfogták, de erről szerdán számoltak be sajtótájékoztatón.

A Blikk információi szerint a felderítésben nagy része volt a BRFK információs főosztályának, s így megtudták határozni az elkövetők helyét informatikai módszerekkel. Az egyik rajtaütés az után történt, hogy bemértek egy mobiltelefont.

A lap szerint az elkövetők nem készítették elő az akciójukat, ez azt jelenti, hogy búvóhelyeiken nem volt felhalmozva sem élelmiszer, sem más bujkáláshoz szükséges dolog. Idejük nem volt a külföldre szökéshez, ráadásul köztük sem volt meg az összhang, ennek is köszönhető, hogy sikerült nyomukra bukkanni.

L. Róbert egy hete a Medve utcai CIB Bank épülete elől, kollegáját hátrahagyva hajtott el a Brink's pénzszállító autójával, amelyben 1,2 milliárd forint volt. 600 méter után egy garázsbehajtóba parkolt. Két társa már várt rá, a pénzt átpakolták egy VW-be, és eltűntek.

Hirdetés
Zhvg hvg.hu 2024. november. 27. 16:00

zCast: Az akkugyárhatalom, ahol a hatóságok és a gyárak együtt állnak szemben a helyi polgárokkal

Megpróbáltuk sok nézőpontból körbejárni az akkugyárhatalommá válás meglévő – és várható – kockázatait és előnyeit, amihez Éltető Andrea közgazdász volt segítségünkre. Hány gyár épült és épülhet még? Mikortól válhat a lakossági energia- és vízigény kárára az víz- és energiazabáló iparág? Mennyire piszkosak a tiszta közlekedéshez szükséges gyárak? Vajon tudnánk jobban csinálni, mint ahogy most megy, és egyáltalán megéri ez az egész? Gyere velünk, és megtudhatod.