Úgy bíznak ebben a tervben, hogy a kormány korábban visszautasította az elképzelést.
Jóllehet a kormány a közelmúltban kiemelt nemzetgazdasági fejlesztésnek nyilvánította a Rákosrendező felett, a Szegedi út vonalában megépítendő közlekedési felüljárót, a tervek nem teljesen egyeznek a XIII. kerület elképzeléseivel.
A kerületi lap arról ír, hogy a városrész ugyanezt az összekötést – környezetkímélő megfontolásokból – aluljáróval tartaná célszerűbbnek. Massányi Katalin, XIII. kerületi főépítész szerint, noha erre kevesebb az esély, a kerület mégis bízik abban, hogy a kérést megfontolják a döntéshozók. Azt is szeretnék elérni, hogy a Kacsóh Pongrác úti felüljáró felújítása előzze meg a Szegedi úti átkötés kivitelezését, továbbá a megvalósításnál vegyék figyelembe a lokális és városépítészeti szempontokat.
Lassan véget ér az időutazás a rákosrendezői dzsumbujban
Villamosok, autók, gyalogosok és kerékpárosok használhatják majd a rákosrendezői felüljárót. A Városliget autómentesítésének elemeként tervezett építmény nemcsak Zugló és Angyalföld között teremt új kapcsolatot, de lendületet adhat a mellette lévő rozsdaövezet fejlődésének is. Megépítésétől mégis tartanak az érintett városrészek, szeretnék elkerülni, hogy a Ligetből kizárt autók az ő lakóövezeteiken keresztül keressenek menekülőutakat.
A kormány az aluljáró tervét korábban nem támogatta, mert a meglévő M3-as felüljáróról a villamos aluljáróból történő levezetéséhez olyan hosszesésű vasúti pályát kellene kialakítani, amely akadályozná a Szőnyi út jelenlegi használatát, nem lenne alkalmas egyidejűleg a közúti és a villamos közlekedésre.
Egyre jobban megérheti inkább eltárolni a napelemmel megtermelt áramot
Rövid távon jó módszer a szolgáltatói hálózatos adok-kapok, de hamarosan a tárolásos módszerrel is érdemes lesz megbarátkoznia a napelemeseknek, hiába drágább a tároló egység előállítása és karbantartása.