Viták és töredékek – szlovák konceptualizmus Budapesten / Leleplezés vagy igazságtétel? – kiállítás Pauer Gyula „szépségakciójáról” / Black Power – afroamerikai művészet Los Angelesben / Rekordok nyomában – David Hockney és Jeff Koons / Radikális kívülálló – Julius Meier-Graefe és a kánonkritika / Bepótlandó németóra – kiállítás Emil Nolde náci múltjáról / Az eltűnt médiaművészet nyomában – beszélgetés Mélyi Józseffel
Viták és töredékek – szlovák konceptualizmus Budapesten (Hushegyi Gábor)
Leleplezés vagy igazságtétel? – Eperjesi Ágnes kritikai kiállítása Pauer Gyula „szépségakciójáról” (Süvecz Emese)
Black Power – afroamerikai művészet Los Angelesben (Tyrus Miller)
Eleve elrendelés konszenzusföldön – az artworld elitizmusa (Gyárfás Péter)
Az ismétlődés nyugalma – a Mánia című tárlatról (Áfra János)
Rekordok nyomában – David Hockney és Jeff Koons (Rechnitzer Zsófia)
Radikális kívülálló – Julius Meier-Graefe és a kánonkritika (Kovács Ágnes)
A gépember színháza – Weininger Andor a Nemzeti Galériában (Götz Eszter)
Bepótlandó németóra – kiállítás Emil Nolde náci múltjáról (Hegyi Dóra)
Lényegformák – Türk Péter a Vintage Galériában (Dékei Kriszta)
Az eltűnt médiaművészet nyomában – beszélgetés Mélyi Józseffel (Seres Szilvia)
A szív a képek alapja – Swierkiewicz Róbert művészete (Kishonthy Zsolt)
A globalizáció élménye – az aqb project space kiállítása (Fenyvesi Áron)
Ibero-Amerika Magyarországon – a TOBE Gallery (Molnár Zsuzsanna)
A káosz is a rend formája – portré Viktor Hulik szlovák képzőművészről (Emőd Péter)
Tárlatvezető: Somosi Rita
Kiállításokról: tárlatok Baselben az ART idején; művészet és kézművesség Berlinben; 150 év szobrásznői Brémában; Oscar Kokoschka Bécsben (Darányi György, Magyar Fanni, Wagner István, Kovács Ágnes)