Cseppfolyós modernitás – 1968 a képzőművészetben / Restitúció – gyarmati kontextusban / A legfeketébb fekete – Anish Kapoor Portóban / Balatoni nyár – Írófényképek a Petőfi Irodalmi Múzeumban / A hajtogatott idő nyomában – Maurer Dóra filmjei Győrben / Látomás és látvány – Csontváry a Maggiore-tó partján
Cseppfolyós modernitás – 1968 a képzőművészetben (Huth Júliusz)
Egy szabad mozdulat – elkésett levél-féle Birkás Ákosnak (Andrási Gábor)
Restitúció – gyarmati kontextusban (Emőd Péter)
Képzelt kamerák – Waliczky Tamás a Molnár Ani Galériában (Seres Szilvia)
A legfeketébb fekete – Anish Kapoor Portóban (Muharay Katalin)
Balatoni nyár – Írófényképek a Petőfi Irodalmi Múzeumban (Szilágyi Zsófia Júlia)
Impressziók – Lady Florence Phillips gyűjteménye a MODEM-ben (Márton Zsófia Eszter)
A hajtogatott idő nyomában – Maurer Dóra filmjei Győrben (Tolnay Imre)
Látomás és látvány – Csontváry a Maggiore-tó partján (Fodor Zoltán)
Koudelka visszatér – ’68 fotósa Prágában (Hushegyi Gábor)
Könyvkereskedés és fantasy – beszélgetés Kárpáti Frigyes György antikváriussal (Horváth Dezső)
Art & Tech – avagy a művészek elvándorlása II. (Seres Szilvia)
A tipográfia mint globális médium – portré Csontó Lajos képzőművészről (Boros Lili)
Tárlatvezető: Kovács Alex
Kiállításokról: Emigrációs rezonanciák Salzburgban, velencei látképek a Nemzeti Galériában, Garry Winogrand a Capa Központban, Sajó Edit és Schaár Erzsébet a Síp12 galériában, Ráskai Szabolcs Debrecenben (Wagner István, Emőd Péter, Barta Zsolt Péter, Turai Hedvig, Kozák Zsuzska)