A vonal nyomatéka – Nemes Lampérth Kieselbachnál / Az „f” betű rejtélye – Ai Weiwei Bécsben / Szobrász vagy festő? – Modigliani a Nemzeti Galériában / A bizonytalanság mint koncepció – a 9. Berlin Biennálé / A Bérc utcai villa titkai – Vida Jenő műtárgyainak sorsa / Beltracchi bezavar – happening az ART Baselen / Restitúciós csiki-csuki – jogalkotás és kutathatóság / Rovarzümmögés, klímaváltozás – a világ kertjei Zürichben
A vonal nyomatéka – Nemes Lampérth Kieselbachnál (Várkonyi György)
Az „f” betű rejtélye – Ai Weiwei Bécsben (Rasovszky Péter)
A Bérc utcai villa titkai – Vida Jenő műtárgyainak sorsa (Dunai Andrea)
Beltracchi bezavar – happening az ART Baselen (Darányi György)
Szobrász vagy festő? – Modigliani a Nemzeti Galériában (Passuth Krisztina)
A bizonytalanság mint koncepció – a 9. Berlin Biennálé (Uhl Gabriella)
A valóság jobb a látszatnál – műpiaci félévértékelés (Emőd Péter)
Rovarzümmögés, klímaváltozás – a világ kertjei Zürichben (Pilinger Erzsébet)
Restitúciós csiki-csuki – jogalkotás és kutathatóság (Juhász Sándor)
A funkcionalizmus fellegvára – Brno, a modern nagyváros (Lakos Attila)
Bálna, amely tengeralattjáró volt – albán kortársak a Ludwigban (Fitz Péter)
A világfalu utazói – Kicsiny Balázs Veszprémben (Tillmann J. A.)
Ki a katakombából – az új Vajda Lajos könyvről (Erdész László)
Generációk között – portré Fehér Dávid művészettörténészről (Zsikla Mónika)
Tárlatvezető: Hemrik László
Kiállításokról:
Alföldi festészet Székesfehérváron, Tilo Schulz a Kassák Múzeumban, Matzon Frigyes Várpalotán (Ibos Éva, Süvecz Emese, Sinkó István)
Daubigny Edinburghben, a kontinens művészete 1945–1968 között Brüsszelben, magyar kovácsmesterek Párizsban (Csizmadia Alexa, Petrányi Zsolt, Cserba Júlia)