Banki letétből kelt lábuk – egy széthullott Csontváry-gyűjtemény / Lilith örökösei – Fajgerné és a nőművészek / Világhírű magyar, vagy Magyarországon világhírű? – Hantaï Simon a globális műpiacon / Tanulságos káosz – Vizizrí a Kassák Múzeumban / Központ a régió szélén – kánonképzés Kelet-Bécsben / Vízlépcsőd – Bős–Nagymaros emlékezete a Centrális Galériában / Listavezető: Dél-Korea – kortárs magánmúzeumok a világon / Afrikai nézőpontok New Yorkban – Armory Show 2016
Lilith örökösei – Fajgerné és a nőművészek (Tatai Erzsébet)
Banki letétből kelt lábuk – egy széthullott Csontváry-gyűjtemény (Juhász Sándor)
Világhírű magyar, vagy Magyarországon világhírű? – Hantaï Simon a globális műpiacon (Ferenczy Bálint)
Tanulságos káosz – Vizizrí a Kassák Múzeumban (Madár Mária)
Központ a régió szélén – kánonképzés Kelet-Bécsben (Ébli Gábor)
Makó: mentés másképp – egy rekonstruált művésztelep (Sinkó István)
Stagnálás magas szinten – a globális műpiac az Artprice szemével (Emőd Péter)
Vízlépcsőd – Bős–Nagymaros emlékezete a Centrális Galériában (Dékei Kriszta)
Világelső: Dél-Korea – kortárs magánmúzeumok (Rasovszky Péter)
Az ellenállás melankóliája – délvidéki avantgárd az acb Galériában (Hermann Veronika)
Kérdések helyett érzések – Anri Sala a New Museumban (Berecz Ágnes)
Tájolás: Edinburgh – British Art Show 8 (Csizmadia Alexa)
Afrikai nézőpontok New Yorkban – Armory Show 2016 (Julia Olivier)
Belülről kivívni a változást – portré Gadó Flóra kurátorról (Zsikla Mónika)
Tárlatvezető: Készman József
Kiállításokról:
Vasarely a Francia Intézetben, Bács Emese Kaposváron (Kaszás Gábor, Szombati Bálint)
Munch + Mapplethorpe Oslóban, Balthus Bécsben, Paula Rego Cascaisban, François Kollar Párizsban (Tóth Károly, Wagner István, Muharay Katalin, Molnár Dóra)