Másodszorra, máshogy – Kijevi Biennálé 2015 / Csontváry a Honvéd Főparancsnokságon – levél a szerkesztőnek / A rozsda ötven árnyalata – Bernar Venet Veszprémben / Isztambuli szcéna 3x – múzeumok, vásár, biennálé / A hamisítás művészete – egy hasznos kézikönyv / Másság(ok)ról, másképp – két LGBTIQ kiállítás Berlinben / Tanulságos történetek – Pócs Péter 56-os plakátjai / Személyes démonok – Pollock Liverpoolban
Másodszorra, máshogy – Kijevi Biennálé 2015 (Boros Lili, Uhl Gabriella)
Csontváry a Honvéd Főparancsnokságon – levél a szerkesztőnek (Perneczky Géza)
Csendes és súlyos – Doris Salcedo New Yorkban (Berecz Ágnes)
A rozsda ötven árnyalata – Bernar Venet Veszprémben (Készman József)
Isztambuli szcéna 3x – múzeumok, vásár, biennálé (Ébli Gábor, Bagyó Anna, Uhl Gabriella)
A hamisítás művészete – egy hasznos kézikönyv (Juhász Sándor)
Másság(ok)ról, másképp – két LGBTIQ kiállítás Berlinben (Wagner István)
Tanulságos történetek – Pócs Péter 56-os plakátjai (Sümegi György)
Krinzinger Projekte – rezidensprogram Petőmihályfán (Magyar Fanni)
Személyes démonok – Pollock Liverpoolban (Zsikla Mónika)
Egy univerzális nyelv betűi – bemutatjuk Sáránszki Péter műgyűjtőt (Spengler Katalin)
Tárgyvilág – burgundiai borkóstoló csésze (Prékopa Ágnes)
Ami hullámot indít – portré Német Szilvi kurátorról (Kozák Zsuzska)
Tárlatvezető: Magyar Fanni
Kiállításokról:
Nőművészet a Deák Erika, az Inda és a Viltin galériában, Kötelékek a kArtonban, Art + Text Budapest, Turcsányi Antal az Erzsébetligeti Színházban, Incze Mózes Debrecenben (Dékei Kriszta, Debreceni Boglárka, Spengler Katalin, Sinkó István, Áfra János)