Alternatíva, remény és túlélés – körkérdés az OFF-Biennáléról / A kis nagy ember – Barcsay-tárlat Hódmezővásárhelyen / Nemet mondok, tehát vagyok – Delaine Le Bas a Gallery8-ban / Amerikát nehéz látni – az új Whitney New Yorkban / Újra Picassóé a legdrágább festmény – ismét topon a nemzetközi műpiac / A design jósai – pozitív üzenet Párizsból / Minél idősebb, annál erősebb – Qi Baishi a Nemzeti Galériában
Alternatíva, remény és túlélés – körkérdés az OFF-Biennáléról (András Edit, Birkás Ákos, Maja és Reuben Fowkes, Hegyi Dóra, Timár Katalin)
A kis nagy ember – Barcsay-tárlat Hódmezővásárhelyen (Ibos Éva)
Kísérleti helyzetek – nyomkövetés Lakner Lászlóval (Varga Marina)
Bázel: művészeti vásárváros – erős múzeumi alapokon (Ébli Gábor)
Nemet mondok, tehát vagyok – Delaine Le Bas a Gallery8-ban (Somogyi Zsófia)
Amerikát nehéz látni – az új Whitney New Yorkban (Berecz Ágnes)
Újra Picassóé a legdrágább festmény – ismét topon a nemzetközi műpiac (Rasovszky Péter)
Az író gyűjt – Füst Milán és Helfer Erzsébet gyűjteménye (Kováts Albert)
A design jósai – pozitív üzenet Párizsból (Molnár Dóra)
Plusz 21 százalék és a sonkaszeletelő apoteózisa – Virág Judit és BÁV-aukciók (Gréczi Emőke, Emőd Péter)
Minél idősebb, annál erősebb – Qi Baishi a Nemzeti Galériában (Nagy Mercédesz)
A fájdalom kamrái – Louise Bourgeois Münchenben (Uhl Gabriella)
Slow design – a Vass Cipő üzlete Budapesten (Lévai-Kanyó Judit)
Értékőrzés a ZADIK-ban – műkereskedelem és művészettörténet (Emőd Péter)
Vakfoltok, kutatás, kitekintés – hazai műgyűjtők: Tóth Árpád (Spengler Katalin)
Tárlatvezető: László Zsuzsa
Kiállításokról:
Koroknai Zsolt a K.A.S. Galériában, Mulasics László a Raiffeisen Galériában, Play art a Vízivárosban (Szombathy Bálint, Mélyi József, Sinkó István)
Bázeli ajánlat az ART idején, Expresszionizmusok Salzburgban, Sigmar Polke Kölnben (Darányi György, Wagner István, Zsikla Mónika)