Kockás esernyő alatt – van-e skót kortárs művészet? / Kínai femina – nőművészet férfiak uralta terepen / A területfoglalással szemben – a független kortársak esélyei / We love Satanavia – kortárs színtér Izlandon / 1956 plakáton – portré Ducki Kristóf grafikusművészről / Társak a Teleki térért – az Újirány csoport bázisdemokratikus módszere / És mind a kettőnek neve: Béla – egy jugoszláv műtörténész önéletrajza
Kockás esernyő alatt – a skót művészet negyedszázada (Csizmadia Alexa)
A szabadság erőtere – Igor és Ivan Buharov kiállítása (Horányi Attila)
Kínai femina – kortárs nőművészet férfiak uralta terepen (Nagy Mercédesz)
A területfoglalással szemben – a független kortársak esélyei (Bencsik Barnabás)
Lelet, diorámában – Csákány István a Trafóban (Mélyi József)
A hely – Vojnich Erzsébet retrospektív Győrben (Radnóti Sándor)
Akit nem lehet elfelejteni – Lossonczy Tamás a MissionArtban (Passuth Krisztina)
We love Satanavia – kortárs színtér Izlandon (Gyureskó Enikő)
Hazai műgyűjtők – bemutatjuk Reszegi Juditot (Spengler Katalin)
1956 plakáton – portré Ducki Kristóf grafikusművészről (Sümegi György)
Társak a Teleki térért – az Újirány csoport projektje (Nagy Gergely)
És mind a kettőnek neve: Béla – egy jugoszláv műtörténész önéletrajza (Andrási Gábor)
Tárlatvezető: Baglyas Erika
Kiállításokról: Everbody needs art: kiállítások a tetőn, Vashiány: acélszobrászok az Erlin Galériában, M. Novák András jubileumi tárlata (Spengler Katalin, Szentandrási-Sós Zsuzsanna, Balázs Sándor)
Szecesszió Prágában, NDK uránipari mecenatúra, osztrák absztraktok az Essl Gyűjteményben (Naszlady Ágnes, Wagner István)