Az MNB azonnal közbelépett, de a bankok is résen voltak.
Újabb Apple-höz köthető fizetési problémák léptek fel, amiért az MNB és a Magyar Bankszövetség szorosan együttműködve azonnal felvette a kapcsolatot a pénzforgalmi szolgáltatókkal, és intézkedéseket kezdeményezett az ügyfelek védelmére. Ez az MNB keddi közleményéből derült ki, amelyben nem részletezték az újabb problémák mibenlétét.
Jelezték ugyanakkor, hogy lépéseket tesznek a pénzügyi piacok stabilitása érdekében is.
Emlékezetes, hogy idén nyáron tévesen vont le pénzeket egyes ügyfelektől az Apple Pay mobilfizetéses és mobiltárca-szolgáltatásban regisztrált bankkártyájukról.
Az MNB most jelezte, hogy „a fizetési problémák első időszakánál világosan látható, hogy a bankok többsége a korábbihoz képest jól felkészült e helyzetre, és azonnali lépéseket tettek az ügyfelek biztonsága érdekében. Az elsődleges, még meg nem erősített adatok szerint a korábbi problémáktól eltérő módon így jóval kevesebb ügyfelet érint a fennakadás.
Az MNB azt ígérte, folyamatosan tájékoztatást nyújt a fejleményekről.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.
