A miniszterelnök Facebook-oldalán 46 millió forint ment el hirdetésekre az árvíz alatt, a kormányoldal összesen 64 millió forintot költött. Az ellenzék ennek töredékét.
Szeptember 15. és 21. között – tehát az árvíz hetében – megszaladt a magyarországi politikai hirdetésekre szánt összeg a közösségi médiában. A kormányoldal 63,65 millió forintot költött, ebből a Fidesz-KDNP-s politikusok 47 milliót – írja a Népszava. Orbán Viktor kormányfő Facebook-oldalára egyedül csaknem 46 milliót fordítottak. A Fidesz 6,1 millióért népszerűsítette magát, míg a propagandamédia oldalaira 8 milliót költöttek.
Az ellenzék ez idő alatt összesen 2,4 milliót költött, a Magyar Péter-féle Tisza Párt 350 ezret, Karácsony Gergely főpolgármester pedig 270 ezret.
Nem lenne meglepő, ha a kormány/párt hamarosan visszafogná hirdetési tevékenységét, az árvíz ugyanis levonult, Orbán Viktor miniszterelnök sikeresnek minősítette a védekezést a TV2-nek adott keddi, szeptember 24-ei interjújában.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.
![](https://cdn.hvg.hu/img/partolo_tagsag/HVG_hetilap_2_ho_50_off_kampany_03_640x360.png)