Gazdaság hvg.hu 2024. szeptember. 25. 07:26

Orbán Viktor volt a leglegényebb politikus a gáton – legalábbis, ami a hirdetéseket illeti

A miniszterelnök Facebook-oldalán 46 millió forint ment el hirdetésekre az árvíz alatt, a kormányoldal összesen 64 millió forintot költött. Az ellenzék ennek töredékét.

Szeptember 15. és 21. között – tehát az árvíz hetében – megszaladt a magyarországi politikai hirdetésekre szánt összeg a közösségi médiában. A kormányoldal 63,65 millió forintot költött, ebből a Fidesz-KDNP-s politikusok 47 milliót – írja a Népszava. Orbán Viktor kormányfő Facebook-oldalára egyedül csaknem 46 milliót fordítottak. A Fidesz 6,1 millióért népszerűsítette magát, míg a propagandamédia oldalaira 8 milliót költöttek.

Az ellenzék ez idő alatt összesen 2,4 milliót költött, a Magyar Péter-féle Tisza Párt 350 ezret, Karácsony Gergely főpolgármester pedig 270 ezret.

Nem lenne meglepő, ha a kormány/párt hamarosan visszafogná hirdetési tevékenységét, az árvíz ugyanis levonult, Orbán Viktor miniszterelnök sikeresnek minősítette a védekezést a TV2-nek adott keddi, szeptember 24-ei interjújában.

Orbán Viktor: Most, hogy lement a víz, bemutatom a nagy tervem

Magyarország megvédte magát a miniszterelnök szerint, aki azt is bejelentette, hogy szerdán előáll nagy tervével a magyar gazdasággal kapcsolatban.

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Rácz Gergő 2025. március. 13. 19:48

A kormány akkor tiltja be, amikor már magától is megdögleni látszik a műhús

Könnyen lehet, hogy végnapjait éli a piaci csodának indult mesterséges húspiac: amíg a műhúsoknál továbbra is várat magára az áttörés, a növényi alapú alternatívát gyártó cégeknél rövid időn belül töredékükre estek a részvényárak. A folyamatnak több oka van, a piaci szereplők ezzel együtt optimisták, és a bátor befektetőknek a mostani szintek akár jó belépési pontot is jelenthetnek, ha épp akad elkölteni való pénzük. Lehet, hogy hazai célpontokat nem találnak, mivel a kormány újonnan bejelentett tervei szerint a teljes szegmenst betiltaná.