A Duna Group megállapodást kötött a Mota-Engil Central Europe cégcsoport megvásárlásáról.
A felek 2024 első felében tervezik beszerezni a szükséges hatósági engedélyeket.
A Duna Aszfalt itthon leginkább arról híres, hogy sorra nyeri a közbeszerzéseket, aminek természetesen semmi köze nincs ahhoz, hogy pár éve Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter Szíjj László jachtján pihente ki a fáradalmait.
Szíjj amúgy nemrég azt nyilatkozta, nem gondolja, hogy szégyenkeznie kellene azért, amiért cége jól teljesít a közbeszerzéseken, hiszen „bárki jöhet közbeszerzésre, ajánlatot tehet” és különben is, „mi a megrendelésekért vért izzadunk”. Azt egyelőre nem tudni, hogy az afrikai projektet mennyiért végzi a Duna Aszfalt, ahogy azt sem, hogy a magyar útépítésekhez hasonlóan ez is drágulni fog-e menet közben.
Ahogy arról korábban beszámoltunk, Szijj cégcsoportja Afrikában is terjeszkedik:
Akkora projektet visz a Duna Aszfalt Afrikában, hogy csak irigykedhetnek az európai vetélytársak
Sikerek a határon túlról.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.
![](https://cdn.hvg.hu/img/partolo_tagsag/HVG_hetilap_2_ho_50_off_kampany_03_640x360.png)