A jelszó: sokszínűség és fenntarthatóság.
A mesterséges intelligencia által kreált divatmodellekkel egészíti ki a céges felületein megjelenő embereket a Levi’s. A leginkább farmerjairól ismert amerikai ruhagyártó a holland Lalaland.ai céggel együttműködésben robotokkal „állít elő” hiperrealisztikus emberábrázolásokat „minden alkatban, korban, méretben és bőrszínben”, amelyek megjelennek a webshopban és az applikációjukban.
Mint a Levi Strauss Co. a közleményében fogalmaz: az együttműködés célja az, hogy „növeljék a modellek számát és sokszínűségét, méghozzá fenntartható módon”. Azt is hozzáteszik azonban, hogy a „mesterséges intelligencia valószínűleg soha nem fogja teljes egészében lecserélni az embereket”.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.