Az esélyegyenlőségi miniszter is megszólalt, a cég visszakozott és elnézést kért.
Spanyolországban került bajba egy erősen vitatható reklámja miatt a Snickers - írja a CNN. Az édességgyártó ismert termékét egy spanyol influenszerrel, Aless Gibajával reklámozta, aki a videószpotban különféle bárokban rendel "szexi narancslevet", A, B, C vitaminokkal, mint "az ölelések, csókok és törődés (szimbólumai - a szerk.) szerte a világon.
A rendelés közben a főszereplő barátai és a pultosok is furán néznek rá, de miután a narancslé helyett mindannyian Snicker-szeleteket kapnak, "már mindjárt jobb" lesz nekik, főleg a főhősnek, aki szakállt növeszt és még a hangja is mélyebb lesz.
A reklám "slusszpoénja":
Éhesen nem vagy önmagad.
A reklám nagy port kavart Spanyolországban, az esélyegyenlőségi miniszter is megszólalt: "azt kérdem magamtól, vajon ki tarthatta jó ötletnek a homofóbiát, mint üzletstratégiát?" Majd megüzente, ez egy sokszínű és toleráns társadalom, "remélhetően azok is azzá válnak, akik eldöntik, mi jelenhet meg a TV-reklámokban és műsorokban."
A Snickers visszakozott, törölte a reklámkampányt és elnézést kért a "félreértésekért", szabadkozva, hogy ők a világért sem akartak senkit stigmatizálni, pláne megsérteni.
A reklám főszereplője is meaculpázott az Instagramon: "milliószor is bocsánatot kérek, ha valakit megsértettem".
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.