Kitalálja, melyik alkalmazásra fizetnek elő a legtöbben?
Az elmúlt években jelentősen növekedtek a digitális előfizetések az USA-ban – derül ki a piaci intelligenciával foglalkozó SensorTower kutatásából. Az adataik alapján a 100 legnépszerűbb előfizetés összesen 4,6 milliárd dollárt hozott a cégeknek, ami egy elég markáns, több mint 20 százalékos emelkedés az előző év eredményeihez képest.
A képet tovább árnyalja, hogy ebben nincsenek benne a játékok, és hogy csak a két fő applikáció-áruház, az Apple App Store és a Google Play adatait vették figyelembe, tehát nincsenek benne a két áruházon kívül szolgáltatók, így például a Netflix és csak a 100 legnépszerűbb előfizetést kínáló applikációt vették bele a számításokba.
Vajon melyik applikáció vezeti a listát? Mindkét platform eredményeit összevetve nem meglepő, hogy a Tinder: a 100-as lista bevételének 10 százalékát a társkereső hozza. Az élvonalban a HBO Now, a YouTube és a Pandora ékszercég applikációi találhatóak még a LinkedIn, a szintén társkereső Bumble és a tartalomszolgáltató Hulu mellett.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.