Június végén jártak pórul.
A hvg.hu korábban megírta, hogy több száz magyar rekedt Tunéziában, mert műszaki hiba miatt nem szállt fel a gépük, és nem küldtek értük másikat. A magyarok többsége a Kartago Tours szervezésében ment ki Tunéziába, és a Tunisair járatával jöttek volna haza.
Az utasok kárigénnyel fordultak az utazási iroda felé, erre most kaptak választ.
A Kartago Tours levelében azt írta, őszintén sajnálják a történteket, elnézést kérnek, egyúttal arról tájékoztatják az utasokat, hogy a járatkésés oka a légitársaságtól kapott információ alapján előre nem látható műszaki hiba volt.
Szerintük mindent elkövettek, hogy a lehetőségekhez képest az utasok a várakozás ideje alatt megfelelő ellátást és információt kapjanak. Az utazási iroda ugyanakkor azt is hozzáteszi, hogy a menetrendváltozásból, késésből eredő kellemetlenségekért nem vállal felelősséget, de fejenként felajánl 60 euró kártérítést, „tekintettel a felmerült problémára és az okozott kellemetlenségre”.
A reptéren várakozókat hetekkel ezelőtt végül két csoportban szállították haza, azoknak, akik először jöttek, 16 órát kellett várakozniuk, a második csoport pedig 26 óra késéssel jött haza.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.